Total Pageviews

Friday 22 November 2013

Tulevased sündmused

Lubasin siis teha teise postituse kus räägin lähmalt tulevastest sündmustest. Ning arvan, et see postitus tuleb rohkem juttu kui pilte. Don't worrie be happy Liisu.
Ei teagi kust alustada, kuid kuskil ma alustan, eks näis mis sellest välja tuleb.



  • Kõige lähemal on siis üks sünnipäev. Ma ootan seda kuna, see on siis siin ikkagist mu esimene sünnipäeva külastus. Ning jälle saab uute inimestega kohtuda. Ning ma loodan, et enne jõuab mu eesti pakk ka kohale, kuna siis pole vaja palju mõelda midagi sünnipäeavaks kinkida. Loodan vähemlat, et Malu komme sööb (I hope)
  • Teisena jõuab kätte üks prom. Nagu ma olen õigesti aru saanud, siis on mõlemad sündmused ühe inimese poolt. Kuna Malu lõpetab kooli viimase klassi (selle puhul prom) ning on ka sünnipäev. Ning suur otsimine ja poodides kammimine västitas ikka päris ära. Kõik see meenutas mulle kuidas ma põhikooli lõpetamis kleiti otsisin. Eestis oli see tulutlult, kuid siin läks kuidagi libetamalt.
  • Vist nüüd võiks ka tulevastest reisidest rääkida, kuid teisest reisist ei tea ma mitte midagi. Ainult seda, et me lähme ja umbes millal. 
    1. 14.detsembril ootab mind ees mõnus soe Santa Marta. Sinna siis lähen koos Georgi ja peretutavatega (arvan ka seda, et paljud on juba ta blogist lugenud midagi). Kuid ma ei tea, mis päeval ma sealt tagasi tulen. Georg ja peretutavad tulevad tagasi 21.detsembril, kuid mina tulen hiljem, kuna lähme hostvanematega ka veel kuhugile sinna lähedale. Ning ma arvan, et see saab olema üks mõnus pikk puhkus.
    2. On YFU reis Amazoonasesse. See saab olema kindlasti üks suurepärane reis. Kuid ainukesed asjad, mis mulle selle reisi juures ei meeldi on see, et seal on nõmedad sääsed. Kui ma elasin Medellinis (esimese pere juures), siis seal olid juba need elukad jubedad. Öösel ei saanud magadagi. Lisaks on seal mega kuumus ja niiskus. Ma ei taha viriseda aga need on kaks asja, mis mulle ei meeldi selle reisi juures. Kuid ma arvan, et see reis saab olema supper, kuna supper seltskond on koos.
    Hetkel ma rohkem ei tea reisidest, kuid ma arvan, et väikseid väljasõite tuleb kindlasti. Nendest tean ma tavaliselt ette kas nädal või vähem.
  •  Ning see nädalavahetus ma jälle kodus ei ole. Seekord lähme homme siis Silvia ühe sugulase lõpetamisele. Silvia juba hoiatas ette, et tuleb järgmine söömis orgia (jeee, i'm so so happy for that). 
  • Pühapäeval lähme, siis ühte teise linna kus on soe (soojem kui Bogotas). 
Hetkel ma nii väga ootan, millal mu Eesti pakk kohale jõuab. Saan siis oma hilinenud kingid ka kätte. Ma lihtsalt iga õhtu jään magama mõeldes sellele, et kui see pakk kohale jõuab ja sealt ülepika aja ühe eesti kommi ja leiva viilu võtan. Arvatavasti olen siis seitsmendas taevas. 

Üks tähelepanek:
Ujulas keegi ei vaheta riideid teiste silme all. Vaid minnakse kabiini ja vahetatakse riided seal. Pesemisega on täpselt sama moodi igal duššil on oma kabiin. Ning kui sa seal mitte riides ringi käid siis sind vaadatakse suht imelikult. Nt: ma ei mäleta, mis päev see oli aga ükspäev käis üks väike laps pesemas ja siis kõik kabiinid olid täis ja ta vahetas seal ees riideid. Natukese ajapärast tuli üks täi tema juurde ja ütles, kas sul imelik pole siin riideid vahetada. Minu jaoks oli see suhteliselt imelik.


 jõuludeni on kuuaega ja siis pool linna tuledes juba, mingi 3 nadalat. Igapäev tuleb juurde neid 


 vahel tuleb ka selliseid snape. 



Ning põhilised laulud, mis igapäevaselt kuskilt kostuvad, ning ma võin öelda, et need täitsa meeldivad mulle juba. Alguses oli küll, et sooviks ikka inglis keelseid laule.


 Neid on päris palju veel, aga hetkel pole viitsimist otsida.


Selline väike postitus oli loodan, et jääte rahule. 
Chaoo, 
K.

No comments:

Post a Comment